Jump to content

Standaard instellingen "zoekkaart".


Eddy_EBT

Recommended Posts

Als ik de kaart open om te zoeken naar caches (https://www.geocaching.com/play/map) krijg ik alleen de caches te zien die ik nog niet heb gevonden en ook mijn eigen caches staan er niet op.

Als ik dan bij de filters kijk staan die ook zo ingesteld.

Maar ik wil mijn gevonden caches WEL zien. Dat was het volgens mij eerder ook zo ingesteld.

 

Kunnen jullie mij zeggen, hoe ik de instellingen aan kan passen dat de kaart begint met alle caches WEL zichtbaar?

Als ik een filter wil gebruiken kan ik dat altijd nog doen, maar standaard wil ik het ZONDER filter.

Link to comment

Even hier op doorgaand. Het was altijd zo dat ik, als ik de kaart opende, alle caches kon zien.

Nu zie ik niets. Ik stel de filters in op alles, want alles staat uit, en druk op toepassen en dan heb ik de kaart zoals ik die vroeger ook altijd had.

Maar... ik weet niet wat ik verkeerd doe.... ik ben klaar, sluit af. Volgende dag kijken en moet ik weer alle filters op alles zetten.

Ik word hier een beetje kriegel van. Op mijn telefoon kan ik wel gewoon alles zien. Hoe kan ik dat veranderen??

Zwoeger1953

Link to comment

Ik zit te denken: 'misschien is het zo sinds ik Premium-lid ben'. Als "Basic-lid" kon je niet filteren en zag je altijd alles.

 

Maar als Premium-lid zie ik bij "Spelen" ook staan "Browse-kaart bekijken".

En hier staat standaard alles aan, maar kan je met een muisklik filters aan of uit zetten.

Dus zo kan ik ook caches zoeken.

Link to comment

Nu ik de Blogs lees van Geocaching kom ik ook deze blog tegen.

 

Het is dus een "verbetering van de zoekmethoden", zoals deze op 21 september 2021 is ingevoerd.

 

Gedeeltelijk kan ik wel begrijpen dat het voor mensen een verbetering is: Als je in een gebied veel caches hebt gevonden kunnen "nieuwe" caches onzichtbaar worden door de vele gele smileys.

Zoveel heb ik er zelf echter nog niet.

Maar ik kan de "Browse-kaart" ook gebruiken. En daarmee zoeken of ik ergens een cache kan plaatsen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...