Jump to content

Overnemen van inactieve cache?


Eddy_EBT

Recommended Posts

Bij mij in de buurt is er een cache (GC95E9N), die als "inactief" staat, maar hij kan wel worden gelogd (dat gebeurt ook meerdere malen).

De CO had hem eerder gelogd "Onderhoud nodig": de logrol lag er los op de plek, er moest nog een nieuw doosje omheen.

Maar na die log heeft de CO er niets meer aan gedaan. De reviewers hebben al 2x een reviewer note geschreven: eerst dat de cache al lange tijd inactief is en een maand later de waarschuwing dat de cache (bij niet antwoorden) gearchiveerd zal worden.

Bij een event heb ik van mede-cachers gehoord, dat deze CO al lang inactief is (en waarschijnlijk niet zal reageren).

 

Nu heb ik bij de cache al gepost dat ik hem eventueel over wil nemen, maar ik ben bang dat het archiveren automatisch gaat (dat er alleen gekeken wordt of de CO de cache weer op "actief" gezet heeft of niet, en dat er dus niet gekeken wordt of er andere berichten zijn gepost).

Als deze cache gearchiveerd wordt kan ik (volgens mij) alleen een nieuwe cache aanmelden (met toestemming vragen bij de gemeente en de reviewers) met een nieuwe code etc.

Maar als ik hem vóór die tijd kan overnemen kan de logrol blijven liggen (ik heb hier wel een doosje om het aangegeven onderhoud te doen) en hoeft misschien alleen een berichtje naar de gemeente worden gestuurd dat ik de cache overneem, dus dat ik dan de nieuwe contactpersoon hiervan ben.

 

Ik zie wel vaker caches die door anderen zijn overgenomen, maar ik vermoed dat de "oude" CO daar toen zelf voor gezorgd heeft. Deze CO is echter niet actief, dus misschien gaat de procedure dan anders?

 

Weten jullie wat ik kan doen?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...