Jump to content

GEZOCHT: Geocache maatje (M/V) gezocht omgeving Hoogeveen


Red.Tulip

Recommended Posts

In het najaar van 2020 heb ik afscheid moeten nemen van mijn levenspartner en cache-maatje als gevolg van de (vreselijke) K-ziekte die haar trof.

 

Ik ben nu op zoek naar een mannelijke of vrouwelijke geocacher die samen met mij op pad wil gaan. Als jij zelf, net als ik, ook graag geocaches legt is dat een bonus.
Waarbij we samen gebruik kunnen maken van de wederzijdse ervaringen in het vinden en/of van geocaches. Die het niet schuwt om (opbouwende) kritiek te geven en te ontvangen op wederzijdse creaties tijdens een review van een nieuwe cache. Maar ook de mogelijkheid om samen caches te ontwikkelen.

 

Daarbij zijn het heel handig als we in dezelfde regio woonachtig zijn. Die wil ik graag afbakenen tot een straal van maximaal 50 km rondom Hoogeveen.
Het gaat me alleen om samen op pad te gaan, maar vooral ook om de kwaliteit van onze nieuwe caches te verbeteren. Bijvoorbeeld door het praktische van ervaringen en technieken die een positieve bijdrage geleverd aan de cache-beschrijving, de behuizing en de locatie van een nieuwe creatie.

 

Ik ben een grote fan van Mystery Caches. Zowel in het van deze, maar ook het oplossen van de "puzzel" die ons brengt naar Ground Zero.

 

Alvast dank voor je reactie,
geogreetz van Geert aka Red.Tulip
 

Link to comment

Geert, ik weet niet of je nog op zoek bent naar een geocachemaatje.  ikzelf ben nog een beginner met ongeveer 90 caches, vooral in de buurt van hoogeveen en meppel.  ik ben net gepensioneerd en wil het graag weer oppakken.  Ik cache graag samen met mijn hond om gelijk een wandeling te maken.  Mocht je interesse hebben . Mijn kinderen hebben de naam bedacht Nutella Family.  Ik ben 66 jaar oud en woonachtig in hoogeveen. 

Nutella Family   Gerard 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...