Jump to content

Stemmen voor de Dutch Geocoin 2021


technetium

Recommended Posts

De periode om ontwerpen voor de Dutch Geocoin 2021 is voorbij. Ondanks dat er dit jaar geen ontwerp evenementen zijn gehouden heb ik het respectabele aantal van ACHTTIEN ontwerpen mogen onvangen. Waarbij de kwaliteit over het algemeen erg hoog is. Ontwerpers, dank daarvoor.

 

Het lijkt erop dat er ook dit jaar geen stem event georganiseerd kan worden. Daarom is er, net als vorig jaar, weer een stem TB. Je kunt je voorkeur aangeven door middel van een note op de TB: https://coord.info/TB20H7R Daar kun je ook een overzicht van de ontwerpen zien.

 

Je bespaart mij behoorlijk wat tijd als je alsvolgt stemt:

teamnaam) CODE, CODE, CODE, CODE, CODE, etc.

Dus: Je team naam gevolgd door een ronde haak, met daarachter de codes gescheiden door een komma.

 

Aanstaande maandag zal ik tijdens de uitzending van GC Rogier ook nog uitleg over de stemming geven:

 

Link to comment

Ik vroeg me af, of de tekst bij de TB nog wel klopte:

  • Er staat: Huidig doel: Kies de Dutch Geocoin 2020! (terwijl het toch om de Geocoin van 2021)
  • Stemmen kan tot 30 juni (dat is allang voorbij.....).

Maar dat laatste begreep ik even later wel: het topic was geopend op 5 juni, dus de datum van 30 juni is wel logisch.

Voor mij was dit een "ongelezen topic", maar dat kan ook niet anders als ik op 2 juli met geocachen begin en me nu pas bezig ga houden met evt. het aanmaken van een trackable.

 

Wat ik me nu nog afvraag: Is er eigenlijk wel een uitslag (van de "winnaar") ?

Link to comment

Die 2020 had ik inderdaad niet aangepast. Daar kwam ik pas achter op de laatste dag van de stemming en heb ik daarom niet aangepast.

 

Er is inderdaad een winnaar uitgekomen. Die is tijdens het live vlog van Rogier bekend gemaakt. Het is Geocaching in Holland geworden.

 

Deze munt wordt rond sinterklaas in de webshop van Canobe verwacht.

 

Tc

Link to comment

Helaas is het mij niet gelukt de Dutch Geocoin 2021 via het geëigende verkoopkanaal aan te schaffen. Is er iemand die er nog eentje over heeft en aan mij zou willen verkopen? Ik verzamel de Dutch Geocoin sinds 2008 en dit is de enige die nu nog ontbreekt.

Edited by Veer12
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...