Jump to content

Animatie plaatsen lastig in nieuwe cache


Catweezle 2

Recommended Posts

Even een uitleg:

Omdat een gif-animatie niet meer standaard geupload kan worden op de cachepagina (dan wordt het omgezet naar een jpeg) is het plaatje hier geplaatst.

Vervolgens kan dan op de cachepagina verwezen worden naar dit plaatje, zodat er een geanimeerd plaatje op de cachepagina staat.

Link to comment
15 hours ago, Kalkendotters said:

Even een uitleg:

Omdat een gif-animatie niet meer standaard geupload kan worden op de cachepagina (dan wordt het omgezet naar een jpeg) is het plaatje hier geplaatst.

Vervolgens kan dan op de cachepagina verwezen worden naar dit plaatje, zodat er een geanimeerd plaatje op de cachepagina staat.


Dus eigenlijk forumvervuiling voor iets waarvan GS heeft gekozen dat het niet meer kan. Daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn dat het niet meer kan toch?
Als we dit allemaal gaan toestaan gaat het forum dus over in een plaatjes-uploadservice. Dit lijkt me zeker niet de bedoeling.

Edited by nwpvr
Link to comment

betreft GIF bestanden invoegen in een listing
Gif bestanden invoegen is niet zo eenvoudig in een geocaching listing doch er bestaat wel een oplossing ervoor je moet het gif bestand uploaden in Google Drive een link maken en uiteindelijk lukt dat wel
Zo heb ik in mijn geocache GCAET61 (A PLace On Our Globe 5) 2 geanimeerde gif bestanden in mijn listing gekregen (zie foto) en heeft steeds gewerkt sinds de publicatie in oktober


[Afbeelding: globe5bis.jpg]


Nu sinds een paar dagen zie ik die geanimeerde gif bestanden niet meer maar gewoon 2 kleine icoontjes (zie foto)



[Afbeelding: globe5.jpg]


Als ik nu op deze kleine iccontjes click heb ik de mogelijkheid om de afbeelding te laden maar wordt in chrome niet geladen in firefox en edge daarentegen wordt het wel geladen maar bij afsluiten en terug openen zijn die 2 kleine icoontjes er weer. Er is nog een mogelijkheid om de albeelding te openen in een nieuw tabblad en dat lukt wel bij alle drie de browsers maar blijft niet in mijn listing staan

Dus uiteindelijk kom ik tot mijn vraag Waarom zie ik daar nu ineens 2 icoontjes en niet die animaties en is er iemand die daar eventueel een oplossing voor heeft

Mvg
MathisElise

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...