+Team RASC Posted May 13, 2021 Posted May 13, 2021 Iemand enig idee of en hoe het mogelijk is om berichten in het berichtencentrum te verwijderen? Ik zie er nergens een mogelijkheid voor staan nml. Ook het verbergen van berichten lukt niet overigens. Wellicht heeft iemand hier nuttige tips? Alvast dank. Roy Team RASC Quote
+nwpvr Posted May 25, 2021 Posted May 25, 2021 Het is niet mogelijk om berichten te verwijderen danwel te verbergen. Quote
+Anicha- Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Ik weet inmiddels dat een bericht in berichtencentrum wel op verborgen gezet kan worden. Maar dat lost mijn probleem niet op. Ik heb al mijn berichtjes gelezen, ook de verborgen berichten maar in mijn Geocaching app blijft er heel irritant een 1 staan. Ik zie ook van welk bericht dit afkomstig is, bij dat bericht staat een blauw puntje. Dat bericht heb ik zelf als laatste beantwoord, dus hier is alles door mij gelezen en daarna is er al een paar maanden niks meer geschreven in dit betreffende bericht. Iemand enig idee waarom er een cijfer 1 blijft staan in de app? Natuurlijk gaat dit omhoog naar 2 of 3 als er andere berichten binnenkomen, zodra ik deze gelezen heb gaat het cijfer terug naar 1. Ik ben premium member en in Geocaching.com gaat alles normaal (voor het geval iemand denkt dat dat er iets mee te maken heeft). Quote
+IJ_team Posted April 3 Posted April 3 Ik heb een ander probleem dat hier ook mee te maken heeft: Ik kan de berichten van één specifieke geocacher níet op verborgen zetten. Telkens als ik dat doe springt het na enkele seconden weer terug. Wie weet daar een oplossing voor? Quote
Recommended Posts