Jump to content

Caches niet weergegeven in Garmin Oregon 650


cibrinocom

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag weer gaan geocachen, maar de geocaches worden niet meer getoond op de GPS. 
Als ik het apparaat aansluit op de laptop zie ik de bestanden wel in de map staan. Maar zodra ik het apparaat los koppel van de laptop, zie ik dit niet meer terug op het scherm van mijn GPS.
Wat ik heb gedaan:

- harde reset van gps apparaat

- updates voor gps gedaan via Garmin express
- via een lijst verzenden naar mijn Garmin
- GPX downloaden en via verkenner in Garmin Oregon 650 - Garmin -GPX plaatsen.

 

Wie heeft voor mij de oplossing?

Link to comment

Hoe ver liggen de caches van je huidige locatie? Caches die verder dan 160Km liggen worden niet getoond tenzij je de kaart verschuift. Je kan ook zoeken "near" (mijn gps staat in het Engels).

Kijk zeker ook je filters na, maar dat zal door een factory reset waarschijnlijk geen probleem zijn.

 

 

Link to comment

Je schrijft, GPX downloaden en via verkenner in Garmin Oregon 650 - Garmin -GPX plaatsen.

Heb je de laatste versie van Basecamp gedownload en geïnstalleerd, en vandaar uit je cashes eens naar je Garmin getrokken? 

Ik heb dat probleem ook eens gehad en doe nu alles via Basecamp, deze verzorgd nu ook de updates trouwens. 

 

 

Link to comment
12 hours ago, Stranger59 said:

Ik zou hem wel eerst nog eens resetten voor alle zekerheid. 

Maar ook na een fabriek reset blijven nog dingen achter, meestal zijn alleen alle instellingen terug gezet, maar sommige files blijven staan heb ik gemerkt. 

 

Nog een keer resetten?

Link to comment

Wat ook wel eens wil werken:

-De beide GPX mappen leeg maken, zowel op de GPS alsmede op de SD kaart. 

-Loskoppelen en GPS aanzetten, wachten tot alles geladen is, mappen Geocaches (GPX) zijn nu leeg als het goed is

-Uitzetten en weer aansluiten op de PC, pocket Querrie(s) weer in de GPX map laden.

-Afkoppelen en GPS opstarten, als het goed is staan de caches er nu weer in.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...