Jump to content

Live Geocaching probleem Oregon 700


geofranc1

Recommended Posts

Met mijn Oregon700 zou ik met de Live Geocaching functie geocaches moeten kunnen downloaden via de bluetooth verbinding met mijn smartphone waarop Garmin-Connect is geinstalleerd. (bijvoorbeeld: download dichbijzijnde caches). Dit lukt echter niet. De lijst met caxches blijft leeg en/of het groene cirkeltje blijft ronddraaien.

Het "Live" loggen van geocaches die ik op de klassieke manier op mijn toestel heb gezet werkt echter wel. Uit dit laatste mag worden afgeleid dat de verbinding tussen mijn toestel en mijn smartphone op zich goed werkt en dat de verbinding tussen de smartphone geocaching.com ook goed werkt. Blijkbaar is er alleen een probleem met het downloaden van de caches.

 

Indien ik een WiFi verbinding heb (thuis) gaat het downloaden van de caches wel goed. Deze download gaat echter buiten Garmin-Connect om.
Het lijkt erop dat het dowloadprobleem van de caches te maken heeft met de Garmin-Cconnect app.
Herkent iemand dit probleem en is daar een oplossing voor?

 

Bij voorbaat dank!

 

(Ik heb de laatste firmware versie voor de Oregon (versie 5.30) en van de Garmin connect app de versie 4.37.)

 

Link to comment
On 12/21/2020 at 5:14 PM, Team Jansson said:

Wij hebben sinds vandaag de nieuwe Oregon 700. Alles werkt perfect, behalve als je het live-geocaching prgramma op de GPS wilt gebruiken.  Zogauw je gaat zoeken naar nieuwe caches,

schakelt hij de GPS na 5 seconden uit. Herkenbaar??

Dit is al een probleem sinds dit type uit is uitgebracht. Heb je alle updates doorgevoerd? Ondanks een tig aantal updates van de software doet het probleem zich overigens bij ons af en toe toch nog voor. Wachten op de nieuw O800 serie dan maar ;-). 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...