Jump to content

Foto's en plaatjes op de pagina lukt echt niet


Kimopo

Recommended Posts

Hallo,

 

Sinds lang heb ik weer eens een cache gemaakt, eentje met zowat alle opties: mystery, letterbox en multi in één verwerkt.

Nu heb ik diverse foto's en plaatjes erop staan maar "opeens" kan dat niet meer en bij toeval ontdekte ik de foutmelding vanaf dat ik in de hint een stukje tussen die [  ] had gezet, voor die tijd was het goed gegaan.

 

Mijn reviewer gaf aan dat er inderdaad iets veranderd is sinds mijn laatste ervaring.

Dus ik heb net het topic doorgespit van de reviewers en alles opgevolgd wat daar staat... eerst je plaatje uploaden via die speciale knop, daarna erop klikken en de link die je dán in de adresbalk ziet gebruiken op de pagina.

Nou helaas, als ik mijn foto's aanwijs zié ik dat een link verwijst naar img.geocaching.com maar zodra het plaatje geopend is staat daar een heel andere link, op servers van s3.amazon (zoals deze bijv.)fd8381d6-dda8-4fce-a054-c42ecb154b7d_l.j

Wat ik ook doe, ik kan de pagina daarna niét opslaan en wijzigingen worden dan dus niét bewaard.

 

Help :(

 

 

pagina-fout.JPG

Link to comment

Zojuist elders gelezen dat het misschien komt omdat er ook een gif bij geplaatst was.

Deze dus verwijderd maar dat maakt niks uit, ik kan mijn pagina dus niet veranderen en opslaan vanwege die irritante foutmelding...

 

Hoe kan ik dit oplossen, iemand die het weet ??

Link to comment

en jawel, het probleem is getackeld... :D het lag helemaal niet aan mijn foto's en plaatjes (jpg en/of gif) maar aan de emoticons/emoij die in de text editor gekozen kunnen worden.

Dankzij @Moun10Bike is dit ontdekt én opgelost ... ikke blij want nu kon ik wat dingetjes op de pagina corrigeren :)

 

Edited by Kimopo
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...