Jump to content

Volgorde 'bekijk wie favorietenpunten heeft gegeven'


B&B Joy

Recommended Posts

Ik snap weer eens iets niet. Ik bekeek op mijn geplaatste caches wie een favo heeft gegeven. Ik kan geen enkele logica ontdekken in de volgorde van de loggers. Niet op wie als laatste, of als eerste een punt heeft gegeven (wat ik zou verwachten), niet op alfabetische volgorde, niet op logdatum of bijvoorbeeld het aantal gevonden caches. Vreemd....

Weet iemand wat de logica achter de weergegeven opsomming is? Of hoe je je eigen volgorde kunt kiezen?

  • Upvote 1
Link to comment

Inmiddels bericht gehad van Groundspeak:

"Hello Dick-

Thank you for the screenshots so we could get a specific look at your request. There is currently no sorting on this list. We appreciate that you took the time to let us know your feedback and are taking it into consideration.

Please keep in mind that with each update or release of our site or apps, we have to prioritize what improvements to focus on. Sometimes updates may be small for players but are huge endeavors for our developers/staff (such as improved speed of our site, better coding for future builds, etc.). Sometimes it's just the opposite. Usually, it's a combination of both. We never really complete this list, as our community always has great suggestions about what they'd like to see on Geocaching.com and the Geocaching® apps.

Best regards,

 

Emily
Community Coordinator"

 

Blijkbaar is het voorlopig niet anders, ik heb er mee te dealen.

Link to comment

Ik weet ook niet hoe de volgorde van de favo's wordt bepaald, maar je kunt in ieder geval niet uitgaan van de log(datum). Ikzelf vergeet bijvoorbeeld heel vaak om een favo te geven, aangezien ik bij het log schrijven meer aandacht heb voor het log en het uitzoeken van eventueel erbij te plaatsen foto's. Maar als ik dan (vaak heel veel) later aan de slag ga met mijn foto album van alle activiteiten van dat jaar loop ik weer door de logs en dat is dan vaak het moment dat ik alsnog de favo geef die ik eerder was vergeten. Daar kan dus best een jaar tussen zitten. Er zijn overigens ook nog diverse andere momenten die mij terug brengen naar de logs en dan me realiseer dat ik (nog) geen favo heb gegeven. Als ik bijvoorbeeld in het nieuws of een tijdschrift artikel iets hoor/lees over een bepaalde plaats of natuurgebied, dan herinner ik me ook nog vaak de cache ervaringen en kijk ik nog eens naar de caches die we daar gedaan hebben en merk dan op dat ik bijvoorbeeld nog vergeten ben een foto erbij te plaatsen of een favo te geven.

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...