Jump to content

Logs eigen trackables verwijderen ( in bulk )


mevr_C

Recommended Posts

Hallo, 

Ik heb deze vraag: enkele van mijn TB’s zijn nu al maanden in handen van sommige geocachers. 
Bij iedere cache die ze bezoeken komt er een ‘bezocht’ log. 
Zo is er weinig lol aan voor mij: geen foto’s, geen tekst. 
Een coin is nu meer dan 1 jaar in het bezit van een verplaatsen en heeft nu 184 pagina’s aan logs. Ik vind dit ‘ruis’ en wil deze in een klap verwijderen. 
Kan dat en hoe moet ik dat doen? 


Met vriendelijke groet, Christien

Link to comment

Bulk delete gaat bij mijn weten niet. Wat ik doe (maar 184 pagina's heb ik nog nooit moeten doen) is op de pagina met logs elke log openen in een nieuwe tab en daarna in elke tab de log verwijderen. Daarna met F5 de cache pagina vernieuwen en bovenstaande herhalen........

Zo spaar je veel tijd uit omdat je niet na elke log terug in de lijst van logs terecht komt.

 

Tip: Laat het in het vervolg niet zo ver komen en wis de visit logs wat vaker.

 

Je kan ook de cacher contacteren en vragen de TB te droppen in een cache.

  • Love 1
Link to comment

Dank je wel voor de tip van de F5-knop, die gebruik ik eigenlijk nooit en dat gaat veel tijd schelen. 

Inmiddels ben ik aangeland in de maand september. Nu nog 6 maanden logs verwijderen. 

 

Ik had de cacher al gemaild en een bericht gestuurd en hij heeft daar snel op gereageerd en beloofd mijn coin dit weekend te droppen. (Daar hoop ik dan maar op. ) 

Het is trouwens iemand die een TB-probleem heeft (Het is een TB-kleptomaan), want hij heeft alleen al 27 TB’s in zijn bezit, dat was makkelijk uit te zoeken. 

Aan de munten ben ik natuurlijk niet begonnen, maar ik vermoed dat hij behalve mijn munt wel meer munten gegrijzeld houdt. 

 

Het valt me nu trouwens pas op dat ik alleen een mail krijg bij retrieved-dropped en grabbed-logs. 

Maar een volgende keer gaat mij dit zeker niet meer gebeuren. 
 

Bedankt voor je advies On4bam

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...