Jump to content

Adventurelab en het aantal gevonden caches


B&B Joy

Recommended Posts

Ik heb vandaag mijn eerste adventurelab gedaan. Wat me opvalt is dat in de app van adventurelab ongeveer 600 minder door mij gevonden caches vermeld staan dan op de site van geocaching.com en Project-GC. Het kan natuurlijk zo zijn dat de eerdere lab caches niet meetellen voor adventurelab, maar dat zijn er in mijn geval 105. geen 600. Ik weet ook zeker dat ik geen dubbele logs heb.

Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen?

Link to comment

Goede vraag, maar het antwoord heb ik niet. Om redenen die nog steeds niet duidelijk zijn heeft Groundspeak/geocaching.com ervoor gekozen de Adventure Labs op een eigen manier met een eigen app op te zetten en vooralsnog niet bepaald te integreren met wat er al was. De vraag die je stelt is voor veel geocachers min of meer logisch, maar er wordt geen uitleg over gegeven helaas. Het is vaag en blijft afwachten wat nou precies de ideeën en plannen zijn en hoe alles m.b.t. Adventure Labs hierin past.

Link to comment

Misschien een domme vraag, maar ik ben zoekende. Ik weet namelijk niet goed hoe e.e.a. werkt tussen de deelnemers in de hele wereld en 'het hoofdkantoor'. Hoe krijg je deze vraag op het bordje van Groundspeak/geocaching.com? Ik ga er vanuit dat ze toch hun oor te luisteren willen leggen naar wat zich afspeelt in de geocaching gemeenschap. en zeker als je als organisatie iets nieuws in de markt zet.

Link to comment

Even kijken of er al een topic over is en of jouw opmerking er al in staat.

Bijvoorbeeld dit draadje: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/351597-release-notes-adventure-labs-march-26-2019/

Je kunt een opmerking toevoegen, maar in dit geval is het topic al gesloten.

 

Dan staat er helemaal onderaan deze pagina een link die "contact us" heet.

Daar kun je een bericht versturen naar het hoofdkwartier

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...