+manjaana Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Heippa, löytyykö apuja ongelmaan kun s-postikuittaukset ei enää tule minulle kätkö- ja reissaajalogeista, s-posti on oikein, olen kysellyt useamman kerran apuja sekä suomen että geocaching helpistä, ei vastausta, postit toimi vielä puoli vuotta sitten, olen premium jäsen ja maksellut aina vuosimaksut, Manjaana Quote
+arisoft Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 https://www.geocaching.com/account/settings/emailpreferences Tuolla sivulla voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi ja myös vaihtaa sen toiseksi. Yksi mahdollinen syy on se, että postilaatikkosi on säädetty poistamaan viestit roskapostina. Kokeile toisella osoitteella vaikka gmail tilillä. Quote
+manjaana Posted December 11, 2019 Author Posted December 11, 2019 Hei, tuolla on minulla kaksikin s-postia, toinen on gmail, kumpaankaan ei tule viestejä Quote
+arisoft Posted December 11, 2019 Posted December 11, 2019 Vain toiseen niistä tulee ylipäänsä viestejä. Sieltä pitää valita mikä on käytössä oleva posti. Nyt se on inet.fi päätteinen. Kokeile saada sinne gmail koska Telia voi suodattaa postit roskana. Quote
Recommended Posts