Jump to content

What3words


VP15

Recommended Posts

Hallo

 

Ik ben echt een beginner met slechts 21 gevonden caches. Forum doorzocht, maar kan het antwoord niet vinden.

Bij een cache staat 'what3words' vermeld. In mijn onschuld dacht ik dat het een puzzelwoord was, maar het heeft iets te maken met een app heb ik ontdekt en die heb ik gedownload.

Maar kan iemand me vertellen hoe het werkt?

 

Wat een fascinerende hobby heb ik erbij overigens!

 

Bedankt voor de hulp.  

Germa

Link to comment

Het is nooit de bedoeling dat we op een openbaar forum als dit puzzelcaches gaan oplossen.
Algemene vragen prima, maar geen vermeldingen van specifieke caches of makkelijk te herleiden details.
De cache-eigenaar maakt er niet voor niets een puzzel van en het bederft ook het plezier van puzzelaars die het graag zelf willen oplossen wanneer wij hier concrete oplossingen gaan neerzetten.
Wanneer je er niet uitkomt vraag dan de cache-eigenaar van de puzzel om een hint.

Wanneer je wilt helpen en je wilt weten om welke cache het gaat, stuur dan een persoonlijk bericht.

Link to comment
20 hours ago, Sivota said:

Het is nooit de bedoeling dat we op een openbaar forum als dit puzzelcaches gaan oplossen.
Algemene vragen prima, maar geen vermeldingen van specifieke caches of makkelijk te herleiden details.
De cache-eigenaar maakt er niet voor niets een puzzel van en het bederft ook het plezier van puzzelaars die het graag zelf willen oplossen wanneer wij hier concrete oplossingen gaan neerzetten.
Wanneer je er niet uitkomt vraag dan de cache-eigenaar van de puzzel om een hint.

Wanneer je wilt helpen en je wilt weten om welke cache het gaat, stuur dan een persoonlijk bericht.

 

Dat was ook niet mijn intentie. Ik ben alleen op zoek hoe what3words werkt. Ik heb geen idee of het meer gebruikt wordt. Ik kwam het tegen bij een cache die ik zocht. 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...