Jump to content

bedreiging


francorius

Recommended Posts

Bij controle van logrol (ik weet het, de ene vindt het onzin, andere juist niet) heb ik via message center om verduidelijking gevraagd omdat ik de naam niet tegenkwam zoals deze gelogd is.

Hierop kreeg ik een bericht terug "moet ik de cache bij je thuis komen brengen?" Gezien ik een voortuincache heb is dat niet zo moeilijk te vinden.

Nu ben ik hier behoorlijk van geschrokken en heb sterk het gevoel dat het menens is.

Kan ik dit melden bij Geocaching ?  of is er een ander weg?

groeten Frank

Link to comment

Tja, het komt helaas wel vaker voor dat geocachers nogal "merkwaardig" reageren op vragen of opmerkingen die hen niet bevallen.

De anonimiteit van het internet, zullen we maar zeggen.

Net als jij vind ik het niet normaal dat er zo wordt gereageerd en ik krijg zelf de indruk dat steeds meer mensen maar niets meer zeggen van onacceptabel gedrag in onze hobby om conflicten te vermijden.

Erg jammer.

Ik denk wel dat alleen jij kan bepalen hoe je daar mee omgaat: De een geeft een snedig antwoord terug, de ander laat het over zijn/haar kant gaan en de volgende meldt het bij het hoofdkwartier.

 

Sterkte hiermee...

Link to comment
11 hours ago, Sivota said:

Tja, het komt helaas wel vaker voor dat geocachers nogal "merkwaardig" reageren op vragen of opmerkingen die hen niet bevallen.

De anonimiteit van het internet, zullen we maar zeggen.

Net als jij vind ik het niet normaal dat er zo wordt gereageerd en ik krijg zelf de indruk dat steeds meer mensen maar niets meer zeggen van onacceptabel gedrag in onze hobby om conflicten te vermijden.

Erg jammer.

Ik denk wel dat alleen jij kan bepalen hoe je daar mee omgaat: De een geeft een snedig antwoord terug, de ander laat het over zijn/haar kant gaan en de volgende meldt het bij het hoofdkwartier.

 

Sterkte hiermee...

Dat was ik van plan... melden hoofdkwartier.   maar heb geen idee hoe

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...