Jump to content

New Notification komt in de Spambox terecht...


fralanne

Recommended Posts

Sinds een dag of 10 belanden de New Notifications bij mij in de Spambox.

Alle instellingen op de GC site staan goed, maar helaas....En zo mis je wel de nieuw uitgekomen caches en dat is zeer vervelend!:cry:

Wat moet ik hier nu mee doen, vraag ik me af?

Mijn mailprovider is Telfort en ik heb haar al de "Spam" mails doorgestuurd maar helaas nog geen respons gehad!

 

fralanne

Edited by fralanne
Link to comment

Hoeveel controle heb je op je mailbox? Heb je webmail ter beschikking dan kan je daar misschien "not spam" aangeven voor de GC mails.

In elk geval kan ik op mijn eigen mailserver wel aangeven dat afzenders of bepaalde woorden in het onderwerp niet door de spamfilter moeten.

 

Lees zeker de FAQ op de website van je provider en de help van de webmail.

 

BTW, ik zie dat ze ook een forum hebben, ik denk dat je daar sneller en beter geholpen gaat worden, het is namelijk geen GS probleem maar een probleem met je provider.

 

 

Link to comment

Blijkbaar is Telfort hardleers want in hun forum staan meerdere klachten over mails die ten onrechte in de spamfolder terecht komen.

Misschien stel je best op GC een ander adres in (gmail) zodat je meer controle hebt. Anders kan je ook je e-mailprogramma instellen dat je ook de spamfolder te zien krijgt. Je zal dan wel "lastig gevallen" worden telkens er spam in je mailbox terecht komt. Alles hangt af van hoe belangrijk je de mails vindt.

 

In elk geval is een spamfilter nooit 100% foutloos. Ik krijg soms 9 mails in mijn gewone mailbox dat mijn PQ's gereed zijn voor download en 1mail in de spambox. Dit zijn omzeggens identieke mails en toch moet er "iets" zijn dat de spamscore net boven de limiet zet. Hetzelfde met notifications voor nieuwe caches, soms is er eentje dat toch als spam aangegeven wordt. En dit is dan nog een systeem dat ik zelf in de hand heb, 100% automatische spamfilters zoals providers ze gebruiken  zijn daar minder flexibel in.

Aangezien ik overal de volledige lijst mailboxen zie (van alle users + spamfilters) is dit geen groot probleem, even mail naar andere mailbox slepen en klaar.

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...