Jump to content

Knop 'Jouw lijsten' werkt niet meer


B&B Joy

Recommended Posts

IK bedoel de knop 'Jouw lijsten' die op de Dahboard pagina staat van mijn persoonlijke pagina van geocaching.com. De Garmin doet er niet toe, want ik kan niet eens mijn lijsten inzien via die knop. Wel via de app op mijn telefoon, maar daarvandaan kan ik geen lijst op de GPS plaatsen.

Hoe deed ik het vroeger? Heel simpel, als ik een bepaalde cache wil bewaren, bijvoorbeeld op een privé- of openbare lijst, dan geef ik op de betreffende cachepagina aan dat ik hem in een lijst wil opslaan. Ik selecteer dan de betreffende lijst en klaar is Kees. Als ik dan later de cache wil inzien ga ik naar het dashboard en bekijk en/of bewerk ik de lijst. Wil ik een lijst op mijn GPS zetten, dan klik ik op het rondje met de drie puntjes achter de betreffende lijst en selecteer 'naar GPS  zenden'. Dan opent Garmin communicator en zie ik of het wel of niet lukt. In 999 van de 1000 keer levert dat geen enkel probleem op.

Link to comment

Hier werkt de knop "lists" wel (alles staat in het Engels).

Ik krijg dan mijn lijsten te zien met rechts een "knop" met drie puntjes. Als ik daar op klik krijg ik de optie die o.a. "send to Garmin" heeft. Daar op klikken vraagt of ik Garmin Express wil starten (Garmin Communicator is al zeer lang "dood" en die knoppen verdwenen al in augustus verleden jaar). Dus zoals het bij jou steeds werkte.

Blijft de vraag welke browser je gebruikt, of/welke plugins je gebruikt en of je de laatste week updates deed. In Firefox 65.0.2 met o.a. GClittle helper script

 

 

BTW: Als GSAK gebruiker download ik nooit via de website dus eventuele aanpassing op de website zie ik haast nooit, alles gaat via de API en GSAK.

 

list.jpg

Edited by on4bam
Link to comment

Sorry, ook ik gebruik Garmin Express. Ik gebruik Mozilla Firefox 65.0.2. Afgelopen week heeft er inderdaad een automatische update van Firefox plaatsgevonden. Ik gebruik verder geen plugins

Het rare is dat de andere knoppen van het dashboard wel allemaal werken.....

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...