Jump to content

Garmin Etrex 35T: vind geen gedownloade geocaches terug


kathykyr

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

ik heb een probleem met mijn Garmin Etrex 35T. Ik download via geocaching.com caches naar de gps door te klikken op "send to garmin". Alles verloopt vlot, op de Windows Explorer zie ik ook het GPX-bestand op mijn GPS staan. Echter wanneer ik de GPS wil gebruiken zegt die dat er geen geocaches aanwezig zijn & dat ik de zoekparameters moet aanpassen.

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik vind nergens op het internet de juiste hulp....

 

Alvast bedankt,

kathykyr

Link to comment

* Caches die meer dan 100 à 150 km van je vandaan zijn worden niet getoond.

* Er kan een filter actief zijn waardoor de caches niet zichtbaar zijn.

* Maximum aantal gpx-bestanden: 2000. Wordt dit overschreden, dan worden nieuwe gpx-bestanden genegeerd.
* Maximum aantal waypoints: 4000. Wordt dit overschreden, dan worden nieuwe waypoints genegeerd.

* Al eerder een lijst verstuurd? Dan kan het zijn dat je eTrex niet ziet dat er nu een nieuw bestand met dezelfde naam in de GPX-map staat. Verwijder het gpx-bestand, reboot de eTrex minstens één keer en zet de gpx er dan weer op.

* Geen ervaring mee, maar of diverse fora wordt melding gemaakt dat het soms helpt om de mSD-kaart te verwijderen, de eTrex op te starten, weer uit te zetten en de mSD-kart weer terug te plaatsen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...