+eMAaWee Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Hoi, Deze zomer heb ik op Corsica een TB meegenomen uit een cache. Omdat hij daar volgens de site niet in zat, heb ik heb ge"grabbed"" Twee dagen later werd hij door de eigenaar weeg teruggenomen met een log. Terwijl ik hem nog in handen had. Vreemd dat ik hem sinds 3-8-2018 in bezit heb en dat ie toch veel gelogd is geweest als "discovered". Zie TB5G389 logs rond de kerst: de eigenaar is niet duidelijk in zijn antwoorden op mijn opmerkingen en vragen. Wat zouden jullie doen? Ik sta op het punt om te denken: "f*ck you" en ik gooi hem weg. Maar toch... het zit me dwars dat ik hem in handen heb en hij kennelijk ook.... een dubbelganger??? Groet, Max Quote Link to comment
+StefandD Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Dat is geen TB maar een woodie. In dit geval bevat de woodie een TB-code en waarschijnlijk is die code ooit een echte TB geweest, maar is die verloren gegaan of iets dergelijks. Het is heel goed mogelijk dat er meerdere exemplaren circuleren. Dus inderdaad alleen bedoeld om the ontdekken... dat staat ook in het doel op de TB-pagina. De woodie kan je in een andere cache stoppen als je wilt. Quote Link to comment
Recommended Posts