Jump to content

Nieuwe cache plaatsen


Fl@nders

Recommended Posts

Woon een evenement bij en vraag het aan een aantal van de aanwezigen. Misschien zal iemand je helpen.
U kunt ook in het Helpcentrum zoeken.

Succes!

 

[

Attend an event and ask some of those who attend. Perhaps someone will help you.
You can also search the Help Center.

Good luck!

]

Link to comment
9 hours ago, Fl@nders said:

Is er iemand die mij wil helpen om 1 of meerdere caches wil helpen plaatsen in Zevendonk ( Turnhout )

Ik heb er nu bijna 300 gevonden, maar ik wil er nu ook eens zelf gaan leggen maar ik weet niet hoe ik het moet doen !

 

De voertaal op het forum is Engels, je zal weinig response krijgen op Nederlandstalige posts. Het lijkt mij best dat je andere CO's in de buurt contacteert (zoals K13 schreef, op een event is dat ideaal).

 

Link to comment
On 10/28/2018 at 10:20 AM, memetrollsXD said:

Je kan zelf geocaches maken! Er is een speciale (online)winkel voor geocaches. https://www.geocachingshop.nl/nl/918-caches-maken Dit is misschien wat voor je. Om te verstoppen moet je zelf verzinnen. Om het te publishen ga naar https://geocaching.com/play/hide 

Ik ga toch hier even de vraag stellen: als ik de pagina aanmaak voor de cache, blijft die dan nog even in een wachttijd staan, zodat ik een nummer heb dat ik op de kan cache schrijven, ze verstoppen en dan publiceren? Dat wordt me nergens duidelijk. De plek is wel dichtbij, maar ik heb hier ook veel cachende vrienden die op een FTF zitten te wachten en ik hoop niet dat er dan al iemand op de locatie staat te draaien omdat ik ze nog moet leggen. Zit er een standaard tijd tussen maken en gepubliceerd worden?

 

Alvast bedankt, ik was al op de fora aan het zoeken, maar dit leek me sneller.

 

@Fl@ndersik zit enigszins in de buurt, ik kan wel proeflopen als je iets leuks verzonnen hebt!

Edited by Mutant-art: Cat&Koen
Comma
Link to comment
18 minutes ago, Mutant-art: Cat&Koen said:

Ik ga toch hier even de vraag stellen: als ik de pagina aanmaak voor de cache, blijft die dan nog even in een wachttijd staan, zodat ik een nummer heb dat ik op de kan cache schrijven, ze verstoppen en dan publiceren? Dat wordt me nergens duidelijk. De plek is wel dichtbij, maar ik heb hier ook veel cachende vrienden die op een FTF zitten te wachten en ik hoop niet dat er dan al iemand op de locatie staat te draaien omdat ik ze nog moet leggen. Zit er een standaard tijd tussen maken en gepubliceerd worden?

  

Alvast bedankt, ik was al op de fora aan het zoeken, maar dit leek me sneller.

 

 @Fl@ndersik zit enigszins in de buurt, ik kan wel proeflopen als je iets leuks verzonnen hebt!

You can create the cache listing and save it. That will give you the GC code, which you can write on the cache container or on the log. Then make sure the cache is in place.

 

Once the cache is ready and in place, then submit the cache listing for review. You won't have time to actually place the cache after the listing is published. Make sure it is in place before you submit the cache listing.

Link to comment
18 minutes ago, Mutant-art: Cat&Koen said:

Ik ga toch hier even de vraag stellen: als ik de pagina aanmaak voor de cache, blijft die dan nog even in een wachttijd staan, zodat ik een nummer heb dat ik op de kan cache schrijven, ze verstoppen en dan publiceren? Dat wordt me nergens duidelijk. De plek is wel dichtbij, maar ik heb hier ook veel cachende vrienden die op een FTF zitten te wachten en ik hoop niet dat er dan al iemand op de locatie staat te draaien omdat ik ze nog moet leggen. Zit er een standaard tijd tussen maken en gepubliceerd worden?

@Fl@nders

 

Zo lang je in het Nederlands schrijft ga je weinig response krijgen... De voertaal is hier Engels (behalve op het Nederlandstalige subforum).

 

Publiceren doet een reviewer en dat zijn vrijwilligers, je hebt dus geen controle over wanneer een cache gepubliceerd wordt.

 

Link to comment
19 minutes ago, on4bam said:

 

Zo lang je in het Nederlands schrijft ga je weinig response krijgen... De voertaal is hier Engels (behalve op het Nederlandstalige subforum).

 

Publiceren doet een reviewer en dat zijn vrijwilligers, je hebt dus geen controle over wanneer een cache gepubliceerd wordt.

 

Dat snap ik, daarom dat ik op een Nederlands schrijvend persoon reageerde. Ik wist niet of ik duidelijk kon uitleggen wat mijn vraag was, maar nu is het me duidelijk door de reactie van @niraD. Ik durfde niet door te klikken, bang dat ze al gepubliceerd zou worden.

 

Got that but wasn't sure I was able to explain what I wondered about. Nirad helped me in not having to worry about no time in between.

Edited by Mutant-art: Cat&Koen
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...