Jump to content

Kajak of Kano Caches


stanbull

Recommended Posts

Hallo medecachers,

Naast dat ik heel graag wandel en daarom sinds kort met geocachen begonnen ben, pak ik ook graag mijn kajak om eropuit te trekken.

Heeft iemand nog een lijstje of suggesties met caches die leuk zijn om met de kajak of kano te bezoeken? Het liefst in Zuid-West Nederland, maar mag ook verder weg in Nederland/Europa zijn natuurlijk.

Wat ik tot nu toe op mijn lijstje heb staan:

- de eilandjes in het veerse meer

- tiendengemeten

- Bruinisse 'mosselbanken'

Wie o wie kan mij aanvullen? Bedankt alvast voor de suggesties/tips!

Stan Stier (geocahenaam: stanbull)

Link to comment

In Rotterdam en omstreken heb je de Blauwe Verbinding caches allemaal bedoeld voor de kano.

Op Voorne-Putten, tussen Hellevoetsluis en Brielle, is er een kano-multi van 10 km genaamd Kanoën in de polder.

Op het Brielse Meer zijn diverse bootcaches die ook met de kano zijn te doen.

 

Verder zou je nog kunnen zoeken op het attribuut "Boat Required". In de listing staat vaak of de cache geschikt is voor de kano.

  • Upvote 1
Link to comment
On 11-9-2018 at 10:13 PM, StefandD said:

In Rotterdam en omstreken heb je de Blauwe Verbinding caches allemaal bedoeld voor de kano.

Op Voorne-Putten, tussen Hellevoetsluis en Brielle, is er een kano-multi van 10 km genaamd Kanoën in de polder.

Op het Brielse Meer zijn diverse bootcaches die ook met de kano zijn te doen.

 

Verder zou je nog kunnen zoeken op het attribuut "Boat Required". In de listing staat vaak of de cache geschikt is voor de kano.

 

Dit zijn echt goede tips waar ik wat mee kan, bedankt!

Link to comment
On 2/22/2019 at 7:57 PM, vlindervrouwke said:

Tulpentrail    GLW4C7RQ

45 caches en een bonus. in Roelofarendsveen ZH  wij hebben hem met een bootje gedaan. erg leuk.  we hebben ons bootje te water gelaten op het rode kruisje en daar geparkeerd.

ideaal. Wij zijn ook nog op zoek naar nieuwe ideeën. 

Groeten vlindervrouwke.

tulp jpg.jpg

Bedankt voor de tip. Weer heel wat anders dan in de 'wilde' natuur!

Link to comment
56 minutes ago, Vooruit! said:

Ikzelf heb bij Apeldoorn een trail van 9 caches plus een bonus liggen, genaamd Beneden alle peil!

 

#1 is GC6VTM3.

Leuk,gaan we binnenkort proberen.Wat is de handigste plek om hem te water te laten.We hebben n.l een elektromotortje. zie op maps nog niet wat handig is. Groeten, Vindervrouwke en man

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...