loc files

Kwiebus

Dit is het Engelstalige deel van het forum. Voor Nederlandstalig is er een apart deel.

This is the English part of the forum. There is a special part of the forum for Dutch.

Je vraag is:  "Wie kan mij helpen om een cache in basecamp te plaatsen die ik alleen het waypoint krijg en niet de hele aanbieding? Dus niet met gpx maar met loc file zoals voorheen op listing stond."

Your question is: "Who can help me to place a cache in Basecamp so I only get the waypoint and not the whole offer? So not GPX but LOC file as before on the listing."

Antwoord: De mogelijkheid om loc-bestanden te downloaden is weggehaald omdat het door haast niemand meer wordt gebruikt. Ik snap niet echt waarom je liever met loc-bestanden werkt dan met gpx-bestanden. Om vrije ruimte op je gpsr te besparen hoef je het niet te doen. Als je een ouder type gpsr gebruikt wordt die informatie toch wel weggehaald en als je een nieuwer type gebruikt heb je veel meer informatie, zoals listing, hints en voorgaande logjes, bij de hand.

Answer: The possibility to download LOC files is removed due to lack of usage. I don't understand why you want to choose LOC files over GPX files. You don't have to do it for saving space on your GPSr. If you use an older type GPSr the information is removed anyway and if you use a more recent type of GPSr you have more information, like listing, hints and previous logs at your disposal.