+Mitesus Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 Helaas, zoals bij vele is onze TB kwijt. We hebben begrepen dat alleen de sleutelhanger nog rondreist zonder TB en het laatste is gezien in Frankrijk is. Weet iemand of er een manier is om deze TB (lees; sleutelhanger) nog ergens als vermist op te geven? Op onze Trackable site hebben we dit signaal ook afgegeven, maar omdat de TB (met code) waarschijnlijk weg is komen GC daar natuurlijk nooit op. Lijkt mij een onmogelijke missie, maar wie weet zien wij nog een mogelijkheid over het hoofd. Quote Link to comment
+StefandD Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 4 hours ago, Mitesus said: Op onze Trackable site hebben we dit signaal ook afgegeven Bedoel je deze optie? De TB wordt verplaatst naar 'unknown' totdat iemand je TB weer vindt. Quote Link to comment
+irisisleuk Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 De betreffende TB staat inderdaad op missing. Zo te zien is de TB meegenomen door iemand die sinds die dag geen caches meer logt, maar wel nog actief is als CO? Beetje raar allemaal, maar ik begrijp nu dat je eigenlijk de sleutelhanger, die aan de TB zat, zou willen blijven volgen. Dit kan alleen als die sleutelhanger weer opnieuw wordt voorzien van een TB-code (dit kan overigens dezelfde zijn, maar dan via een proxy=zelfgemaakte vervanger). Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe je weet dat die sleutelhanger nog steeds ergens in Frankrijk is. Als je zeker bent van de locatie kun je iemand (bijv. de eigenaar van de cache) vragen om er een vervangende trackable aan te hangen, die je dan natuurlijk wel nog even aan hem/haar zal moeten opsturen. Quote Link to comment
Recommended Posts