Jump to content

Favo niet gekregen, wel beloofd


maikmon

Recommended Posts

Het is maar een vraag wat gebruikelijk is. Sinds een tijdje heb ik een serie caches die regelmatig favo's ontvangen. Hartstikke leuk. Nou maak ik mee dat er in de log expliciet genoemd wordt dat er een favo gegeven wordt, maar dat ze die vergeten aan te klikken. Het is natuurlijk ook een aparte handeling na het loggen (ik ben er zelf ook weleens achteraf achter gekomen dat ik het nog niet gedaan had). Nu mijn vraag. Laat je dit zo, of vraag je de logger er middels een bericht naar?  Ik heb daar zelf wel een idee bij, maar wil graag weten wat gebruikelijk is?

Link to comment

Er is naar mijn weten niet een specifiek gebruik, de meeste cachers maken zich niet druk om een favo meer of minder, ik vraag er zelf in ieder geval nooit naar. Wat ik wel heb ervaren is dat soms basic members het zeggen in hun log (omdat ze het in logs van anderen lezen) terwijl ze helemaal geen favo's kunnen geven en dat bij anderen soms de favo later komt omdat hun "voorraad" favo's net op blijkt te zijn.

Wat mij betreft is een leuk/mooi log belangrijker/interessanter dan een favo. Wat ik overigens wel weer aardig en bijzonder vind, is dat we soms een berichtje krijgen van een cacher met de mededeling dat ze een jaar (of soms zelfs langer) nadat ze een cache van ons hebben gedaan, alsnog een favo geven omdat ze dan premium member zijn geworden.

 

 

 

Link to comment

Ik kan me wel voorstellen dat je het leuk vindt om de favorites ook werkelijk te krijgen. Het is tenslotte toch een indicatie dat je cache wordt gewaardeerd (naast de leuke logjes, die inderdaad nog belangrijker zijn). Je kunt er daarom best naar vragen, als je het maar op een beleefde toon doet. Het lijkt me belangrijk dat je de logger niet het gevoel geeft dat hij zich moet verdedigen voor het niet toekennen van de favo. Het zal vaak om een vergissing gaan, maar misschien heeft hij zich bedacht of heeft hij nog niet voldoende favo's.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...