+klaproos kaatje Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 In een cache in Italië vond ik een TB dacht ik. Bij thuiskomst wilde ik gaan kijken hoever hij al was geweest en een bericht achterlaten. Er staat echter helemaal geen nummer op. Hij is van 2015 en de enige naam die er staat is pavel vot. Wat word ik geacht te doen met zo’n houten coin? Is voor mij de eerste die ik vind. Roos Quote Link to comment
+Sivota Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 Die houten coins heten "woodies" en dat zijn z.g. sig-items (signature items). Iets dat je in een cache achterlaat met jouw teamnaam erop. In Tjechie bedacht, maar inmiddels razend populair in heel Europa. Inmiddels staan er ook verwijzingen naar events op en worden ze verwoed verzameld en geruild. Wanneer je ze in een cache vindt dan mag je ze houden (of weer in een andere cache achterlaten of weggeven). Iets is alleen te loggen bij geocaching.com wanneer er een code van zes cijfers en/of letters en "trackable at geocaching.com" op staat Quote Link to comment
+klaproos kaatje Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 Dankje voor je antwoord. Helemaal duidelijk nu.? Quote Link to comment
Recommended Posts