+pcdok Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Sinds sept 2017 een trackable op de auto. Heb al een 7-tal logjes met discovered. Helaas wordt er niet aangegeven hoeveel km de TB heeft afgelegd. Ik heb deze TB al toegevoegd aan mijn Verzameling maar heeft schijnbaar geen effect. Vraag is wat moet ik nog instellen om zichtbaar de afstanden tussen de verschillende discover-logjes te zien. Quote Link to comment
+StefandD Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Dan moet de website wel de coördinaten weten. Zelf kan je dat regelen door je TB elke cache te laten bezoeken, maar discover-logjes van anderen bevatten die informatie niet. Quote Link to comment
+pcdok Posted March 6, 2018 Author Share Posted March 6, 2018 Dank voor de info. Klink gewoon logisch zonder coordinaten geen positie en afstand. Quote Link to comment
+marjo48 Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 ik heb een TB maar nu wordt die grabbet, zodat die niet meer in mijn bezit is ik heb hem terug grabbet, maar hoe kan ik voorkomen dat dit nog een keer gebeurd ? kan ik ergens instellen dat hij van mij blijft ? Quote Link to comment
+Sivota Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Ja, eerst de TB terug "grabben" en daarna de TB naar je "collection" verhuizen (want waarschijnlijk zat hij na activeren nog in je "inventory"). Wanneer je een coin of TB naar je "collection"' verplaatst kunnen alleen de logtypes "note" en "discover" nog worden gebruikt. Er zit een klein scroll-menu aan de rechterkant van de TB pagina waarmee je dit kunt doen. Quote Link to comment
+klaproos kaatje Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Ook ik heb een sticker gekocht voor op de auto. Zou deze graag toevoegen aan mijn eigen verzameling. Kan iemand mij zeggen of dat kan? en zo ja, hoe dan? Of moet ik hem toevoegen aan mijn inventaris en hoe doe ik dat dan? Quote Link to comment
+StefandD Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Zodra je een trackable activeert komt deze in je inventaris. Vanuit de pagina van de trackable klik je "edit"aan en kan je aanvinken dat de trackable "collectable" is. Daarna kan je deze naar je collectie verplaatsen. Zoals Sivota al aangaf, als een trackable in je collectie zit kan je alleen "note" en "discover" loggen. Ook een cache bezoeken ("visit") kan dan helaas niet meer. Quote Link to comment
Recommended Posts