Jump to content

Internet explore11 en geocashing.com via usb


opaharry

Recommended Posts

  1. Door op de GPX file knop te klikken en het gpx-bestand op te slaan in de map \Garmin\ op het interne geheugen van je Oregon.
  2. Door caches in lijsten te zetten en die lijst over te sturen naar je Oregon (hiervoor moet Garmin Express geïnstalleerd zijn).
  3. Door een pocket query te maken.
  4. Met behulp van de Send to My GPS knop, maar die optie is zo goed als dood omdat de verouderde Garmin Communicator door steeds meer browsers wordt geweigerd. In IE is deze echter nog wel werkend te krijgen door geocaching.com bij de vertrouwde websites te zetten.
Link to comment

Ik probeer al de hele dag om Garmin Express te installeren. Doe dat via Firefox maar ook via Internet Explorer. Zie wel dat het programma gedwonload is maar als ik een locatie naar mijn GPS apparaat wil sturen geeft het beeld aan dat het programma niet gevonden kan worden. Geizen het vorenstaande zou ik graag willen weten of het programma nog wel werkt en of we in de toekomst onze handheld wel kunnen weggooien?

 

Link to comment

Garmin Express is een programma, dus moet het na het downloaden worden geïnstalleerd. Download het programma naar een map naar keuze (bv. naar je bureaublad), dubbelklik op GarminExpress.exe en volg de aanwijzingen.

Start na het installeren GE op en registreer je gpsr door deze op je computer aan te sluiten en daarna "Voeg een toestel toe" aan te klikken.

Als dat is gebeurd kan je caches uit lijsten naar je gpsr sturen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...