Jump to content

Problemen met Pocket Query


Richoe

Recommended Posts

Om mijn schoonbroer op weg te helpen met geocachen, heb ik een Pocket Query van +/- 900 geocachen op zijn gps gezet via zijn computer in BaseCamp. Nu is hij ook een premium lid geworden en kan hij zelf Pocket Querys downloaden. Dus het eerste wat wij gedaan hebben, is al de oude geocachen verwijdert van zijn gps en BaseCamp. Op zijn computer, op de geocach site staan de cachen als zijnde nog niet gevonden. Maar eens ingeladen dan staan ze op zijn basecamp en gps wel als gevonden. Dit omdat hij vroeger gebruik gemaakt heeft van mijn  Pocket Querys die ik indertijd al gevonden had. Heeft iemand een idee hoe ik of wij dat kunnen oplossen?

Link to comment

Ik ben zelf geen BaseCamp gebruiker, maar het staat wel op mijn laptop. Je zou eens kunnen kijken of er wat staat in de map geocachelogs (bij mij is het pad naar die map: users\topzoekertje\AppData\GARMIN\BaseCamp\Database\4.6\GeocacheLogs. Wellicht worden de logs daarin niet verwijderd bij het verwijderen van geocaches uit BaseCamp

Link to comment

Sorry voor mijn laat tijdige reactie. Ik vond de link niet meer aar dit forum.  

Voor eerst hartelijk dank voor uw reactie.

Het pad naar de map wat U opgeeft, zou ik dat moeten vinden op mijn gps, computer of in BaseCamp zelf?  Op deze 3 heb ik gezocht, maar zonder succes.

Groeten

Richard

Link to comment

Pocket queries download je meestal als een gecomprimeerd zip-bestand. Na uitpakken krijg je twee gpx-bestanden die je in de map \Garmin\GPX\ moet zetten. Dat kan op het toestel zelf of op sd-kaart, maar zet bestanden nooit op beiden tegelijk.

 

Verder: ik ken de Oregon 700 niet, maar mogelijk moet je het zoomniveau voor geocaches aanpassen. Dit zal wel ergens in de kaartinstellingen staan, waar precies staat hopelijk in de gebruikershandleiding.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...