Jump to content

Uitslag Dutch Geocoin 2017


technetium

Recommended Posts

Ik heb zojuist de volgende note geplaatst bij de Dutch Geocoin Stem BBQ https://coord.info/GC796XQ De details van de stemming en uitslagen zijn daar ook te vinden.

Hier onder staan de stemmen en tellingen van de verkiezing voor de Dutch Geocoin 2017. Het is een spannende strijd geweest. Vlak voor de barbecue stonden NLKR: Vorm van Nederland en TECH: Jaar van Techniek precies gelijk.

Daarna zijn er on-line iets meer stemmen uitgebracht op Vorm van Nederland dan op Jaar van Techniek. Ook op de barbecue was er een lichte voorkeur voor Vorm van Nederland. Daarmee is Vorm van Nederland de winnaar van de ontwerpwedstrijd voor de Dutch Geocoin 2017.

Ik feliciteer 2windstreken met zijn winnend ontwerp en bedank alle andere inzend(st)ers van ontwerpen. Ook bedank ik de organisatoren van de diverse ontwerp evenementen, in het bijzonder Marit en Marjon die het evenement hebben georganiseerd wat de aanleiding is geweest voor 2windstreken om zijn ontwerp in te sturen.

Ik ben nu al benieuwd naar de ontwerpen van volgend jaar.  

Tc

Link to comment
Het ontwerp is inmiddels uitgewerkt. 
De volgende stap is samples laten maken. Die zullen eind oktober klaar zijn.
Zodra de productie gestart is, zal het ook mogelijk zijn om een reservering te doen op www.geocachingshop.nl
Dan kan de productie gestart worden en we hopen ze eind november hier te hebben, zodat het nog op tijd is voor Sinterklaas ;)
 

Dutch-Geocoin-design-V2.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...