Jump to content

Pocket Query


team Geomar

Recommended Posts

Heb je een bepaalde dag ingesteld? Zo niet, dan komt de PQ ook niet per mail naar je toe, omdat het systeem niet weet op welke dag de PQ aangemaakt moet worden. Houd er ook rekening mee dat de server in de VS staat, waar een andere tijdzone is; de juiste dag staat bij het aanvinken van de dagen van de week op de PQ-pagina. Een door mij daarnet aangemaakte PQ is direct aangekomen, dus ik vermoed dat het zoiets is.

Link to comment

Dank u voor de reactie Mikos88

Jawel, ik heb gisteravond de PQ aangevraagd en de donderdag aangevinkt, toen deze wat lang achterbleef heb ik vrijdag aangevinkt maar tot nu toe geen resultaat, deze morgen nog eens geprobeerd maar er is nog niets aangekomen. Er staat wel wel bij de indiening dat de PQ geslaagd is.

Heb anders nooit problemen en de PQ komt gewoonlijk onmiddelijk binnen.

 

 

Link to comment

Ik zou graag een query hebben die een lijst laat zien van alle mysterie caches waarvan de coordinaten zijn aangepast en een query die mij via de mail op de hoogte houd van alle activiteiten op alleen mijn eigen geplaatste caches. Weet iemand of dit kan? en hoe dit dan werkt.

Groet

Team Jan_Net

Link to comment

1. Houd een lijst bij van alle caches met een gecorrigeerd coördinaat. Van die lijst kan je een pq maken of direct naar je Garmin versturen.

2. Je krijgt toch al mails met elke log? Maar goed, met pq's kan je eigen caches met found logs van de afgelopen week krijgen: kies onder That (And) voor I Own en voor Found in the last 7 days. Voor andere logtypes gaat dit helaas niet op.

 

Wil je meer, overweeg dan het gebruik van GSAK.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...