+werangeo Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Wat moet ik doen met iemand die uit mijn cache een tb heeft meegenomen meer dan 3 weken geleden en deze nog steeds niet logt. Hij reageert met dat ik geduld moet hebben. Quote Link to comment
+irisisleuk Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Meer dan geduld hebben kun je nu niet doen. Wel vreemd trouwens dat iemand wel de tijd neemt om terug te mailen maar niet even die TB logt, dan ben ik toch ook benieuwd wat daar de reden van kan zijn. Maar ik zie overigens in je cache geen trackables die er zo lang inzitten, want die er nu in zitten volgens de inventory zitten er een week of korter in. Quote Link to comment
+werangeo Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 klopt heb hem er zelf uitgehaald en gedropt (virtueel dus) in de voortuincache van degene die hem heeft meegenomen en nu pas (na 2 maanden) hem eindelijk gelogd heeft. Quote Link to comment
Recommended Posts