Jump to content

Mis afbeelding


Vindplaats

Recommended Posts

Heb je misschien toevallig een adblocker geinstaleerd ?

Die reageren nml heel vaak op het woordje 'banner' in het plaatje/directory en laten dan het plaatje niet zien.

uBlock doet dat bijvoorbeeld.

Eenvoduige oplossing is om het bannerplaatje netjes te uploaden op de cachepagina, en die link te gebruiken. Dan loop je ook niet het risico dat bannerplaatje.nl het plaatje opeens opruimt.

Link to comment

Ik gebruik het programma 1Blocker en dat was inderdaad de boosdoener. Ik heb het opgelost door eerst de extensie te deactiveren. Vervolgens naar de site van de desbetreffende geocache te gaan. De link te kopiëren en deze link in de whitelist in 1Blocker toe te voegen. at bedoel je eigenlijk met bannerplaatje.nl? Als ik dit op de adresregel intoets dan krijg ik de melding van niet gevonden of id.

Link to comment

Ik bedoelde daarmee bannermaker.nl :)

Je weet met dat soort sites nooit hoelang ze blijven bestaan, en of ze niet opeens de banner gaan 'opruimen'. (of nog erger: een eigen advertentie gaan tonen ipv de banner) De site is tenslotte bedoeld voor het maken van de banner, en niet om deze beschikbaar te houden.

 

Daarnaast heb je het probleem nu voor jezelf opgelost door de link op de 'whitelist' te zetten, maar ook andere geocachers die een soortgelijke addblocker hebben (zoals ik) zullen het plaatje/banner niet zien. Vandaar mijn advies om de banner gewoon te uploaden bij geocaching.com

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...