Jump to content

Mysterie; hoe te beginnen?


Balou14

Recommended Posts

Hallo lezer,

 

Sinds kort ben ik begonnen met de mysterie caches, maar heb soms geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Hoe begin ik bijvoorbeeld aan GC6RJMK (Kiek!) . Uiteraard vraag ik hier niet om de coordinaten/ oplossing, maar of je mij een beetje op weg kunt helpen.

 

Alvast bedankt voor je reactie!

 

Greetz,

Balou14

Link to comment

Sinds kort ben ik begonnen met de mysterie caches, maar heb soms geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Hoe begin ik bijvoorbeeld aan GC6RJMK (Kiek!) . Uiteraard vraag ik hier niet om de coordinaten/ oplossing, maar of je mij een beetje op weg kunt helpen.

 

De oplossing is redelijk eenvoudig te vinden. Je zal het "pakje" moeten openen. Dat kan door goed naar het pakje te kijken als je muis beweegt of... Alles staat op de listing maar de listing is niet alleen wat je ziet.

 

BTW, de eerste stop voor hulp is de CO ;)

 

suc6

Link to comment

Het geven van algemene tips en adviezen is prima, maar het benoemen van een specifieke cache (naam en GC nummer) leidt echter vaak al tot (de aanzet van) de manier waarop de puzzel moet worden opgelost.

De CO van de cache zit niet te wachten op het (half) oplossen van de puzzel op een openbaar forum.

Dit nog afgezien van het gegeven dat het hier niet is toegestaan.

 

Hierbij een oproep aan allen om toch wat voorzichtiger te zijn.

Voor je het weet is in een paar berichten het mysterie opgelost en dat is niet de bedoeling.

 

Kom je niet uit een puzzel, dan is de CO van de cache inderdaad degene aan wie je als eerste wat hulp vraagt.

Link to comment

Sinds kort ben ik begonnen met de mysterie caches, maar heb soms geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Hoe begin ik bijvoorbeeld aan GC6RJMK (Kiek!) . Uiteraard vraag ik hier niet om de coordinaten/ oplossing, maar of je mij een beetje op weg kunt helpen.

 

De oplossing is redelijk eenvoudig te vinden. Je zal het "pakje" moeten openen. Dat kan door goed naar het pakje te kijken als je muis beweegt of... Alles staat op de listing maar de listing is niet alleen wat je ziet.

 

BTW, de eerste stop voor hulp is de CO ;)

 

suc6

 

Thanks....ik kan nu gaan frobelen haha

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...