Jump to content

Dubbele logs


B&B Joy

Recommended Posts

Ik heb , zo bleek, een aantal caches dubbel gelogd en deze telden dus mee bij mijn statistieken. Via Project-gc heb ik ontdekt welke dat zijn en heb vervolgens van de dubbele logs er steeds een gewist. In de statistieken zie ik dat ook terug. Maar bovenin de groene balk van geocaching.com staat nog steeds het foute aantal gevonden caches. Weet iemand hoe ik die teller ook kan corrigeren?

Link to comment

Kan er iemand mij vertellen hoe je dubbele logs kan opsporen ? Ik heb een PQ getrokken van mijn vondsten (5107 stuks).  In GSAK vind ik er maar 5100 terug.  Ofwel heb ik 7 dubbele logs ofwel heb ik er 7 te weinig gelogd in GSAK of een combinatie van beiden.
 

Link to comment

Sorry, I am using google translate ......   Sorry, ik gebruik google translate

 
ossive has 5107 Finds on 5107 unique Geocaches
7 missing in GSAK?
In GSAK,  Macro   CompareDBs.gsk    
Compare the PQ (5107) in one database with your finds database (5100).
7 ontbreken in GSAK?
In GSAK, Macro CompareDBs.gsk
Vergelijk de PQ (5107) in één database met je vondstdatabase (5100).
Hope this helps.   Ik hoop dat dit helpt
 
Link to comment
7 hours ago, ossive said:

Kan er iemand mij vertellen hoe je dubbele logs kan opsporen ? Ik heb een PQ getrokken van mijn vondsten (5107 stuks).  In GSAK vind ik er maar 5100 terug.  Ofwel heb ik 7 dubbele logs ofwel heb ik er 7 te weinig gelogd in GSAK of een combinatie van beiden.
 

 

Ik weet niet of je er een premium account van Project-GC voor nodig hebt, maar deze functie doet precies wat je zoekt: https://project-gc.com/Profile/FindBadLogs . Je moet even je lognaam invullen bij "Profile Name" en dan op de knop "Filter" klikken.

 

Ik heb de functie overigens even met de naam ossive uitgevoerd, en er worden geen caches gevonden die met die naam dubbel of vaker zijn gelogd. Dus waarschijnlijk ben je 7 caches in GSAK vergeten op te nemen.

Edited by NLBokkie
aanvulling voor het account ossive gemaakt
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...