Jump to content

Samen cachen in de omgeving van Hoorn NH eo


Lombie21

Recommended Posts

Sinds 2 maanden ben ook ik gegrepen door deze leuke bezigheid.

Ik ben er niet dagelijks mee bezig maar probeer wel minimaal 1 of 2 keer per week erop uit te trekken om een past smileys te scoren.

 

Aangezien ik in Zwaag woon en onze gemeente is overspoeld met caches hoef ik mij voorlopig niet te vervelen.

Uiteraard pak ik ook regelmatig de auto (+eventueel fiets) om elders te cachen.

 

Ook ben ik bezig om zelf een reeks caches te maken.

 

Lijkt het jou leuk om samen met mij regelmatig te zoeken, puzzelen en/of caches te maken?

 

Stuur dan even een berichtje en wie weet staan we binnenkort ergens gezamenlijk te speuren.

 

Groetjes,

 

Mark (40 jr)

Link to comment

Hoi Mark,

 

Zie hier toevallig jouw berichtje staan. Ben redelijk vaak in Hoorn om op de poezen te passen van mijn dochter. Zelf woon ik in de Zaanstreek en vind het cachen ook heel leuk en rommel ook een beetje in de omgeving. Maar in mijn eentje ga ik er toch minder vaak op uit. Ik zou het dan ook leuk vinden om af en toe met iemand anders samen te speuren. Puzzels vind ik leuk. Heb er zelfs 1 of 2 in Hoorn klaar liggen op 'opgepikt'te worden. Ben wel wat ouder dan jij, maar jong van geest, haha. Misschien leuk om een ploegje te genereren in de omgeving?

 

Groetjes,

TomTomPoes (Mia, 64jr)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...