Jump to content

Op zoek naar leuke beginnerscache in Noord-Brabant


Recommended Posts

Hallo allen,

 

Ik ben nieuw met geocaching, zo nieuw zelfs dat ik pas vandaag heb ontdekt waarom ik afgelopen maand nooit een cache heb gevonden: ze zijn niet altijd van het formaat schoenendoos.

 

Zijn er hier mensen die mij advies kunnen geven over leuke beginnerscaches in midden-Noord-Brabant om te doen?

Het is voor een date, we zijn beide zeer groen met geocaching.

 

Ik zat te denken aan de zes caches van Rondje Suus bij Oisterwijk (bij GC52N37).

Omgeving lijkt me daar sowieso prachtig en je kunt er in de buurt een leuk terrasje pakken.

Zijn die caches leuk, niet te lang, niet te moeilijk, niet te makkelijk?

Voor mensen die nog nooit een cache hebben gevonden?

 

Bedankt alvast voor de tips!

Link to comment

Op het eerste gezicht lijkt dit een prima rondje. De caches krijgen de nodige favorites en zullen dus leuk zijn. Het lijkt er wel op dat er drie nano's bij zitten, en die zijn vaak lastig te vinden voor een beginner, zeker als er ook geen hint bij zit. Het zou kunnen gaan om goed gecamoufleerde caches, bv in een bout of achter een scharnier. Ook lees ik in de logs dat er nogal wat muggles (niet geocachers) zijn, waardoor je niet rustig kunt zoeken.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...