Jump to content

Oude versie van Groundspeak app werkt niet meer!


GIO53

Recommended Posts

Sinds vandaag kan ik mijn oude vertrouwde geocaching.com app op mijn Samsung niet meer gebruiken.

 

Er wordt nu de melding gegeven : kan geen verbinding maken met geocaching .com

Ik merkte dat oa toen ik een nieuwe publish van een cache wilde openen in de app (het bekende vierkantje, donkergroen omkaderd)

Hij deed het wel in de nieuwe update (wit kader met groene G in t midden)

 

Ik vind die nieuwe versie uiterst gebruiksonvriendelijk, hele kleine stipjes van caches op t kaartje en je moet voortdurend

switchen voor functies. Ook al mijn opgeslagen off- line caches kan ik weer opnieuw inladen.

 

MIJNVRAAG IS DEZE : is het nog mogelijk dat ik de oude versie toch kan gebruiken?

Link to comment

Men zegt bij geocaching.com, dat de app niet meer gedownload kan worden, maar dat deze nog wel zou moeten blijven werken tot aan het einde van dit jaar. Daarna gaat de stekker er uit en zul je het moeten doen met de nieuwe app. Ook ik vind het even wennen, maar uiteindelijk zal het wel lukken. Er zullen vast nog wel verbeteringen worden aangebracht.

 

Bij mij werkt de oude app op de iPhone nog prima.

Link to comment

Men zegt bij geocaching.com, dat de app niet meer gedownload kan worden, maar dat deze nog wel zou moeten blijven werken tot aan het einde van dit jaar. Daarna gaat de stekker er uit en zul je het moeten doen met de nieuwe app. Ook ik vind het even wennen, maar uiteindelijk zal het wel lukken. Er zullen vast nog wel verbeteringen worden aangebracht.

 

Bij mij werkt de oude app op de iPhone nog prima.

Link to comment

Sinds vandaag kan ik mijn oude vertrouwde geocaching.com app op mijn Samsung niet meer gebruiken.{knip, knip}

Ik gebruik ook liever de oude versie en kan die inderdaad op mijn Samsung S7 sinds kort niet meer gebruiken. Zelfde foutmelding bij zoek dichtsbijzijnde geocaches: "Kan geen verbinding maken met Geocaching.com".

Nadeel van de nieuwe versie vind ik dat ik voor offline gebruik in het veld van te voren geen fotos's van recente loggers kan laden en niet kan aangeven hoeveel logs ik offline wil bewaren. Het downloaden van pocket queries vind ik nu wel handiger geregeld.

Edited by Eilandgast
Link to comment

Men zegt bij geocaching.com, dat de app niet meer gedownload kan worden, maar dat deze nog wel zou moeten blijven werken tot aan het einde van dit jaar. Daarna gaat de stekker er uit en zul je het moeten doen met de nieuwe app. Ook ik vind het even wennen, maar uiteindelijk zal het wel lukken. Er zullen vast nog wel verbeteringen worden aangebracht.

 

Bij mij werkt de oude app op de iPhone nog prima.

 

Waar heb je de informatie vandaan dat de oude app niet meer te gebruiken zal zijn na het einde van 2016?

Ik lees er hier nl. niet over. En ook hier niet, behalve dan dat de ondersteuning van de app gestopt is.

 

De oude app werkt op mijn iPhone nog prima! Ik heb daarvoor betaald, dus wil ik hem blijven gebruiken. Zeker ook omdat ik als basic member veel meer mogelijkheden heb met de oude app vergeleken met de nieuwe. Daarbij komt ook nog eens dat de oude app veel prettiger werkt dan de nieuwe.

Edited by Ringeling
Link to comment

Nieuwe app? Ok.

Het gebruik is even wennen, maar dat komt wel.

Maar wat ik wel erg slecht vind is dat ik nu heel veel caches die ik met mijn oude app nog wel kon doen, nu onbereikbaar zijn.

Grrrrr!

Bij de oude app had je een gratis basis app die zo was, maar dat was ik snel zat, dus kocht ik de app erna voor €9,-

Dat was voor mij prima en als ik al die caches een keer gevonden heb kan ik altijd nog door naar premium.

Het lijkt wel of de tussen optie gedegradeerd is naar basis.... en dat vind ik niet fair.

Als ik dezelfde mogelijkheden wil als mijn oude app, moet ik gelijk naar Premium voor €30!!

Dat kan toch zomaar niet?

Link to comment

Er schijnt nu voor app-gebruikers zoals jij nu een tijdelijke aanbieding te zijn (geldig tot 23 april) waarmee je het eerste jaar premium membership krijgt voor 14,99 euro. Dat zou dan via deze link moeten werken: https://payments.geocaching.com/promotion/spring2017

 

Verder heb je natuurlijk als basic member wel gewoon toegang tot alle caches via de website, dus je kunt ze in een gps zetten of uitprinten en dan de coordinaten invoeren in de app. Een hele andere app dan die van Groundspeak gebruiken behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

Link to comment

Mijn app op de iPhone 4 werkte niet meer. Nu heb ik deze eraf gehaald en geprobeerd de nieuwe app te downloaden. Dan zegt hij dat ik een oudere versie moet downloaden op mijn iPhone 4s.

Vervolgens krijg ik een intro app versie 3.1.1..

Maar daar heb ik niets aan omdat ik geen caches kan bewaren.

Hoe moet ik nu cachen met mijn iPhone 4

Link to comment

Weet niet of ik het hier mag melden maar je zou ook een app kunnen gebruiken van een andere partij dan Groundspeak.

Ik kon er namelijk niet aan wennen dat je geen p coordinaten kon laden in de nieuwe app.

Ben daarom overgestapt naar een app die vrij vertaald kijken voor caches heet.

De rest mag je zelf invullen.....

Een andere kan natuurlijk ook

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...