Jump to content

caches sorteren op taal


familie munt

Recommended Posts

Hallo,

ik ga naar Spanje. Nu merk ik dat heel veel caches alleen in het Spaans beschreven zijn. En niet ook nog in een tweede taal.

Ik spreek aardig mijn talen, maar Spaans helaas niet zo goed.

Is er een mogelijkheid om alleen de caches te selecteren die in bijvoorbeeld Engels zijn beschreven?

Groeten Bianca

Link to comment

Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik zet vaak de offline-versie van google translate met de taal van het betreffende land op mijn telefoon. Dan kan ik ter plekke, zonder internetverbinding, een vertaling van de tekst maken. Een cache in een vreemde taal doen is, ook met hulp van google translate altijd wel een leuke uitdaging. Ik houd daar wel van.

Link to comment

ik ga naar Spanje. Nu merk ik dat heel veel caches alleen in het Spaans beschreven zijn. En niet ook nog in een tweede taal.

Ik spreek aardig mijn talen, maar Spaans helaas niet zo goed.

Is er een mogelijkheid om alleen de caches te selecteren die in bijvoorbeeld Engels zijn beschreven?

 

Je kan op voorhand caches selecteren die je wil doen. Voor trads kan het waarschijnlijk zonder de listing te begrijpen maar multi's, earthcaches, mysteries kan je best op voorhand bekijken en eventueel met google translate vertalen.

Gebruik je GSAK voor cache database beheer kan je mits gebruik van de TranslateCaches macro automatisch de listings vertalen en deze vertaling toevoegen in de database zodat je deze daarna kan exporteren naar je GPS.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...