Jump to content

Kätkötietojen siirtäminen gepsiin


Hirmukorpi

Recommended Posts

Osaako joku neuvoa miten saisin siirrettyä kätköjen tiedot gps-laitteeseeni? Yrittäessäni tehdä niin kätkökuvauksen alla olevan linkin kautta, ohjelma ilmoitti että minun täytyy ensin asentaa jokin plugi. Yrittäessäni asentaa plugia, asennusohjelma kysyi minulta käyttäjätunnusta ja salasanaa, ja sellaisiahan minulla ei ole. Koitin gecaching.com:in tunnuksilla, mutta ne eivät kelpaa.

ostin juuri premium -jäsenyyden lähinnä voidakseni siirtää kätkötiedot suoraan gepsiini, koska olen kyllästynyt tuhertamaan ruutuvihon kanssa. Nyt minua kismittää, ettei sivusto varoittanut minua etukäteen siitä etten voi käyttää kyseistä toimintoa ilman käyttöoikeuksia jollekin sivulle, jolla on plugi, jota ilman siirtäminen ei onnistu. Onko olemassa mahdollisuuksia kiertää kyseinen plugi tai saako sen jostain käyttöoikeudettomalta sivulta? Kiitos avusta!

Link to comment

Kyseinen plugin lienee Garminin plugini yksittäisten kätköjen siirtoon. Ilman sitä menee lataamalla GPX suoraan kätkön sivulta, tai isommissa määrin tekemällä Pocket Query. Lopputuloksena siitäkin GPX, jonka voi sitten siirtää sellaisenaan kapulaan. Tämä olettaen, että laite on riittävän uusi osatakseen käyttää gpx-tiedostoja suoraan. Vanhimmat kapulat eivät osaa.

Vinkiksi, että tää foorumi on valitettavan hiljainen nykyään, useimmat keskustelut ovat joko geocache.fi:n keskustelufoorumilla tai facebookissa, esmes Suomen geokätköilijät -ryhmä on vilkas.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...