Jump to content

Hoe verwijder ik voor geprogrammeerde caches?


lowie49

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb mij een Garmin Etrex touch 25 aangeschaft voor geocaching te kunnen doen, maar er staan zoveel voor geprogrammeerde caches in die niet meer bestaan, hoe kan ik die verwijderen? Gpx bestanden is geen probleem,

Wie kan mij helpen?

Roger

Link to comment

Goede middag, 

gister heb ik een pocket querry aangemaakt en wil deze verwijderen. Maar waar vind ik die op mijn GPS, een Oregon 750. Ik heb de map GPX leeggehaald maar daar zit het niet in. In de map GGZ ook niet is ook leeg gehaald. Wie helpt mij. Ik heb alles geprobeerd maar de caches van die querry raak ik niet kwijt. 

Link to comment

De map kun je laten staan, de inhoud mag weg. Misschien even de batterijen eruit halen en opnieuw opstarten. Kan daarna wel even duren voordat hij opnieuw (schoon) opgestart is

Verder behalve de inhoud van de GGZ map hopelijk niets verwijderd? Het is sowieso beter als je  iets verwijderd deze verwijderde bestandjes tijdelijk even op je PC op te slaan, kun je altijd nog terugzetten.

Link to comment

Na het verwijderen van de bestanden ook even de prullenbak legen.

De Mac houdt altijd een prullenbak bij op het toestel waarop de bestanden verwijderd zijn, en de bestanden in die prullenbak zullen voor problemen zorgen.

Bij Windows wordt er in principe geen prullenbak aangemaakt op externe schijven (de bestanden zijn dat meteen weg), maar toch ben ik in het verleden weleens een situatie tegengekomen dat er onder Windows wél een prullenbak werd aangemaakt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...