Jump to content

pocket queries


Team Shooter

Recommended Posts

Ik ben bijna een hele dag bezig geweest om een pocket querie (van meerder caches)in mijn GPS (Garmin 60CSx)te krijgen.

Ik gebruik windows 10 en niets lukt om in 1x meerdere caches (bv een trial van 40st)in mijn GPS te krijgen.

Is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen? Doe ik iets verkeerd? Wie heeft er ook een Garmin 60CSx en lukt het hem/haar wel?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden (en het mee denken) en ik hoop dat ik er mee verder kan want het is heel vervelend om elke keer alles met de hand in te voeren.

Groetjes Theo

Link to comment

Ik ben bijna een hele dag bezig geweest om een pocket querie (van meerder caches)in mijn GPS (Garmin 60CSx)te krijgen.

Ik gebruik windows 10 en niets lukt om in 1x meerdere caches (bv een trial van 40st)in mijn GPS te krijgen.

Is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen? Doe ik iets verkeerd? Wie heeft er ook een Garmin 60CSx en lukt het hem/haar wel?

 

 

Een andere manier dan wat?

 

Download PQ

Unzip.

Kopieer beide files naar je GPS (x:/Garmin/GPX waar x de driveletter is)

Link to comment

Download PQ

Unzip.

Kopieer beide files naar je GPS (x:/Garmin/GPX waar x de driveletter is)

Dit werkt niet in de 60CSx daar is deze GPS te oud voor.

 

Bij de 60CSx moet je met mapsource / basecamp werken. Dus open de PQ in een van deze twee programma's en stuur de caches van daaruit naar je GPS.

Edited by Japiejoo
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...