Jump to content

trackable rugzak


the_speedaway

Recommended Posts

Ik wil me graag een trackable rugzak bestellen en vond mijn keuze bij http://www.canobe.nl/

Bestaat deze zaak nog ? ik heb er verder geen info rond en ken ook niemand die daar iets bestelde.

Betrouwbaar ?

Ik mailde, maar kreeg nog geen antwoord.

Hebben jullie misschien nog opties waar ik een rugzak met opdrukking (trackable code)kan bestellen ?

Merci ! :)

 

Zeker bestaan we nog. Ook onze fysieke winkel in Hengelo(o) is te bezoeken. Verder vind je onze winkel op diverse events. Betrouwbaar? Ik hoop het toch echt. Dus lees graag even mee. Je mail is gisteravond bij me binnen gekomen. Een geocachewinkel bemannen kan niet 24/7 en heb er nog twee banen naast, maar inmiddels heb je wel antwoord in je mailbox. Wil je sneller antwoord? Voeg we toe op Facebook, via de chat kan ik vaak veel sneller reageren. GEOgreetz, Saskia a.k.a. Fotofront @ geocaching, part of CaNoBe Family, www.canobe.eu

Link to comment

Ik hem hem ondertussen en hij is dik en dubbel goedgekeurd, ziet er prima uit !!

 

Nu is mijn vraag ; Wij willen hem graag activeren, maar ik weet niet precies hoe.

Om deze te activeren lijk ik 2 codes nodig te hebben, of denk ik verkeerd ?

Ik heb enkel de code die op de rugzak staat...

Link to comment

Als je op de geocache site naar ' find trackable' gaat, kan je hem activeren. Via de site kun je een code opvragen met behulp van de code op de trackable. Let wel op; deze code krijg je volgens mij maar 1x, dus klik de pagina niet weg. Nadat je hem hebt geactiveerd, heb je de activatiecode volgens mij nooit meer nodig (hoop ik, ghaha).

 

Bij geocachingshop.nl weet ik dat je de activatiecode ook bij hen kunt opvragen. Dus misschien kan de verkoper je ook helpen.

 

Morgen koop ik weer een nieuwe geocoin. Dan kan ik de stappen eventueel precies beschrijven. Nadat je naar find trackable bent gegaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...