Jump to content

Etrex 30


Figaro TT

Recommended Posts

Ik heb sinds enkele jaren een Etrex30 van garmin. Alles ging goed tot enige tijd geleden, geregeld bleef/blijft hij vastzitten bij het opstarten, meerdere malen en uit en de gps startte weer op. Maar nu is er nog bij dat wanneer ik er caches op plaats via geocaching.com zegt hij wel dat ze er opstaan maar wanneer ik de gps loskoppel en opstart zijn de caches niet meer te vinden. Als ik dan de gps opnieuw koppel aan de pc en ze opnieuw overzet krijg ik de melding dat het reeds een bestaande is of ik hem wil overschrijven... En dan komen ze na 10 keren nog altijd niet op en andere keren staan de caches er dan wel op...

Iemand dit ook al tegengekomen en kan me tips/hints/... geven om dit op te lossen? De gps is al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen maar veranderde hier niets aan.

 

Figaro TT

Link to comment

Garmins hebben een maximum aantal geocaches en een maximum aantal gpx-bestanden.

Schoon de map \Garmin\GPX\ op je toestel eens op. Grote kans dat het dan over is.

Het is aan te raden om dit na elke cache-dag te doen.

 

Overigens zijn caches die 100 à 150 km van je vandaan zijn standaard ook niet altijd zichtbaar.

Fabrieksinstellingen herstellen werkt niet, gpx-bestanden worden hiermee niet gewist.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...