+the_speedaway Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 Ik wil graag strakjes mijn eerste TB activeren. Moet ik deze binnen een bepaalde tijd op reis sturen, of mag ik hem na de activering nog enkele weken bewaren tot ik een juiste startplaats heb ? Merciekes ;-) Quote Link to comment
+on4bam Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 Ik wil graag strakjes mijn eerste TB activeren. Moet ik deze binnen een bepaalde tijd op reis sturen, of mag ik hem na de activering nog enkele weken bewaren tot ik een juiste startplaats heb ? Merciekes ;-) 't Is de jouwe, je doet er mee wat je wil. Quote Link to comment
+merijn59 Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Eenmaal geactiveerd is toe actief of je hem op reis stuurd of in de kast laat liggen of hem zelf iedere keer logt maakt allemaal niets uit Quote Link to comment
+angelalalaehv1990 Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Allereerst gefeliciteerd ! Het is jouw eigendom. Wel rekening houden met het feit dat je hem 'kwijt' kunt raken, als je hem op reis stuurt. Mijne was meteen verdwenen nadat iemand hem mee had genomen (en zegt op dezelfde plek terug te hebben gelegd). Baal goed. Hopelijk mag jouw tb een mooie reis maken!! Quote Link to comment
+the_speedaway Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Onze eerste TB en eerste Geocoin staan geregistreerd en klaar voor vertrek ! Bedankt voor jullie reacties ! Quote Link to comment
Recommended Posts