Jump to content

Pocket query naar GPS


Recommended Posts

Ik heb een PQ aangemaakt .... maar hoe krijg ik die nu op m'n GPS? Als ik de lijst helemaal aan vink en dan op het symbooltje rechts van 1 van de caches klik dan verstuur ik dus enkel die cache. Maar ik wil de complete query in 1 keer naar m'n GPS versturen!

 

In 2013 heb ik mij al een GPS aangeschaft, steigerend van ongeduld om met geocachen te beginnen, maar toen liep ik ook al vast op allerlei van dit soort zaken en heb ik de boel in de kast gesmeten. Nu 3 jaar later heb ik weer moed verzamelt om te kijken of het me lukt, maar kan ik nog steeds niet goed vinden hoe alles werkt op Geocach.com. :(

Link to comment

De lijst is de pq niet, alleen een preview van wat de pq zal worden.

De pq moet eerst worden aangemaakt, waarna je een mailtje krijgt dat je de pq kan downloaden.

Wil je daar niet op wachten, kijk dan op https://www.geocaching.com/pocket/default.aspx#DownloadablePQs.

 

Aha, dus even wachten op een mailtje .... dan moet ik dat in het vervolg even in de gaten houden: snel even een PQ maken, naar m'n GPS sturen en meteen op pad gaan zal op deze manier niet gaan dus.

Ik ga het linkje even bekijken hoe dat wel zou kunnnen!

 

Dankjewel voor de info!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...