Jump to content

banners


the_speedaway

Recommended Posts

Dien je zelf een banner te plaatsen bij je profiel wanneer je bv een cache-rondje deed, of gaat dit vanzelf zoals de souvenirs ?

Indien je dit zelf doet, kan iemand me vertellen hoe en waar ik deze kan vinden ?

Bedankt !

 

Dat moet je zelf doen. De code staat op de listings van de caches die banners hebben.

Link to comment

De bannercode kan je meestal vinden op de pagina van de geocache zelf. Meestal vrij ver onderaan in de omschrijving, meestal onder het plaatje van de banner zelf.

 

De code start met <a en eindigt met /a>. Die tekst en symbolen kopieer je helemaal.

 

Dan ga je naar je eigen publieke profiel en dan staat er een potloodje met tekst edit your profil (of pas je profiel aan, denk ik, heb hem zelf op Engels). Als je daarop klikt, kom je op ee pagina om je profiel te bewerken. In het onderste vakje plak je de codering. Je slaat het op en klaar.

Link to comment

Hier staat een uitgebreide uitleg over hoe je een banner op je profiel plaatst. Ook is er een code generator te vinden voor de juiste html code.

 

http://www.geocachingtoolbox.com/index.php?lang=nl&page=faq&id=imageProfilePage

 

De code start met <a en eindigt met /a>. Die tekst en symbolen kopieer je helemaal.

Dit hoeft niet, de code kan ook met andere tekens beginnen en eindigen, sterker nog <a en /a> hoeft er niet eens in te staan. Let hier dus niet op, maar kopieer de hele code die gegeven wordt (als die er staat).

Edited by Japiejoo
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...