+the_speedaway Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Na goed op weg met een aantal caches gedaan te hebben, zijn wij erg nieuwsgierig om eens een nachtcache te doen. Ik kan deze niet dadelijk vinden, of misschien kijk ik er naast... Heeft iemand een tip hoe ik deze kan vinden, of weet er iemand waar er te vinden zijn ? Graag grote regio Tienen/Sint-Truiden/Aarschot/Leuven/Hasselt...ongeveer ;-) Alle tips welkom ! Quote Link to comment
+on4bam Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 (edited) Na goed op weg met een aantal caches gedaan te hebben, zijn wij erg nieuwsgierig om eens een nachtcache te doen. Ik kan deze niet dadelijk vinden, of misschien kijk ik er naast... Heeft iemand een tip hoe ik deze kan vinden, of weet er iemand waar er te vinden zijn ? Graag grote regio Tienen/Sint-Truiden/Aarschot/Leuven/Hasselt...ongeveer ;-) Alle tips welkom ! Kijk eens hier Ik had net een bookmarklist aangemaakt vanuit GSAK met nachtcaches in een straal van 35 Km rond Tienen maar er zijn al een aantal (17) andere lijsten ook. Edited April 5, 2016 by on4bam Quote Link to comment
+the_speedaway Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 Toppie, bedankt !! Quote Link to comment
Recommended Posts