Jump to content

Omgeving Sleeuwijk (NB)


Stef-K

Recommended Posts

Hoi Allemaal, Ik ben vorige week verslaafd geraakt aan geocachen. man wat is dat leuk zeg :rolleyes:;-) Bovendien is het een goede afleiding voor een drukke baan, lekker in de natuur even je hoofd leeg maken. het wordt weer mooi weer dit weekeind dus ik ga er straks en morgen weer even flink tegen aan :D

 

Wat mij leuk lijkt om met andere geocachers op pad te gaan en met elkaar caches te vinden, makkelijk, moeilijk, maakt mij niet uit. immers met elkaar is het volgens mij nog leuker ;-) Ik woon in de Sleeuwijk (NB) en probeer er toch wel regelmatig op uit te trekken. Stuur mij even een berichtje als je zin hebt om mee te gaan. Ik heb een auto en kan overal heen.

 

Ik hoor graag van jullie, groeten, Stef

Edited by Stef-K
Link to comment

Als je op zoek bent naar maatjes om mee te gaan geocachen dan raad ik iedereen, die op een al wat ouder bericht reageert, aan om even een mail te sturen.

Het is goed mogelijk dat degene die maanden geleden hier een oproep deed, niet meer (dagelijks) naar de reacties kijkt.

Wanneer je in dit forum op de naam van de berichtschrijver klikt, dan kom je uit bij het profiel van het spelersaccount en kun je via dat profiel een mail sturen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...