Jump to content

Oudste geocaches in België en Nederland


GEO-BREIN

Recommended Posts

Klopt inderdaad niet veel van. Maak eens een pocket query van 2001 caches en begin eens opnieuw zou ik zeggen.

First dutch, Amsterdam urban 1 en (onze eigen) g'ebbes komen niet eens in je lijst voor. Dat zijn voor Nederland de top 3 van in orde geval nog actieve oude geocaches.

Link to comment

Mensen hebben echt problemen met lezen, denk ik dan. laughing.gif

 

Onderaan alle foto's staat nog een VOETNOOT! Lees deze eens aandachtig! daarin staat dat de foto's slechts een greep zijn uit de serie oudste nog actieve caches én er staat een link naar de VOLLEDIGE lijst. Daar zal je de door jou opgenoemde caches wel zien tussen staan. bad_boy_animated.gif

Link to comment

Het ligt aan de naam van de kop, daar staat oudste geocaches en niet oude geocaches en dan is het raar als nou net de oudste/eerste van Nederland er niet in staat. Zeker omdat daar ook nog wat onduidelijkheid over is bij sommige cachers (First Dutch/Amsterdam Urban 1) verwacht een cacher die er al iets van weet deze caches terug te zien in een dergelijke lijst.

 

En dan kan er natuurlijk wel zo'n voetnoot staan, maar in je inleiding staat "Wil je per se alle oudste caches op jouw palmares hebben staan? Neem dan zeker eens een kijkje naar onderstaande lijst!" en vervolgens kun je dan de caches in die lijst doen maar dan heb je nou net niet de oudste caches van Nederland gedaan, want de top 3 qua oud zijn staat er nog niet eens in. Laat staan alle oudste caches, waarbij ik dan weer verwacht dat je de oudste van ieder type hebt gedaan.

Link to comment

Ik denk dat het eerder om de clickbait te doen was dan om de "oudste caches". :ph34r:

 

Aangezien ik zowel alle B als NL caches in GSAK databases heb staan volstaat een sortering op "placed date". Ik heb de oudste (eigenlijk alle) "months not found" trouwens al een ander kleurtje gegeven in GSAK.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...