Jump to content

souvenir voor provincies Nederland


Marmi58

Recommended Posts

Wanneer je op het (Engelstalige) Groundspeak forum de zoekterm "souvenir" intypt dan zul je veel topics vinden waarinsouvenirs voor van alles worden aangevraagd.

 

Ook voor de Nederlandse provincies werd zo'n aanvraag eerdergedaan.

 

Toen de souvenirs (rond 2011) werden geïntroduceerd ging menvoortvarend te werk, maar het aantal aanvragen uit het veld was zo groot datmen dat niet aankon.

 

Daarom is Groundspeak met die aanvragen gestopt en heeftvervolgens besloten om het heft weer in eigen hand te nemen.

 

Er zijn voor zover ik weet alleen deelsouvenirs voor de (deel)statenvan de VS, Canada en Duitsland (de laatste is na de VS het tweede grootsecache-land ter wereld)

 

Naast souvenirs voor events en speciale dagen brengtGroundspeak, in eigen tempo, jaarlijks wat nieuwe souvenirs voor landen uit,wat een aantal landen heeft nog geen eigen souvenir.

 

 

Wanneer je wilt vragen om souvenirs voor de provincies van Nederland,dan raad ik je aan om dat in het Engelstalige deel van het forum. in het deeldat over de website (features) gaat: http://forums.Ground...p?showforum=139

 

Je kunt een nieuw topic openen of aansluiten bij een topicdat daar al over gaat (gebruik dan de zoekfunctie)

 

Het gegeven dat die topics met aanvragen vrijwel allemaalvan een wat oudere datum zijn, zegt al iets over de kans die je maakt dat zo'naanvraag ook gehonoreerd zal worden.

 

Die kans is namelijk helaas heel erg klein.

Edited by Sivota
Link to comment

Er zijn voor zover ik weet alleen deelsouvenirs voor de (deel)statenvan de VS, Canada en Duitsland (de laatste is na de VS het tweede grootsecache-land ter wereld)

 

Er zijn ook souveniers voor de deelstaten van Australie. En na mijn bezoek aan Ierland kwam ik er achter dat de provincies van Ierland ook hun eigen souvenir hebben. Helaas hebben een aantal Ierse cache eigenaren de provincie niet goed vermeld bij hun cache. Daardoor heb ik nu een souvenier van een provincie waarin ik geen caches heb gevonden en een geen souvenier van een provicie waar ik twee caches heb gevonden.

 

Tc

Link to comment

Helaas hebben een aantal Ierse cache eigenaren de provincie niet goed vermeld bij hun cache.

Ik heb ook nooit begrepen waarom dit niet automatisch gebeurt. Als je de coördinaten invult zou dat toch vanzelfsprekend moeten zijn of ligt dat aan mij?

Edited by Japiejoo
Link to comment

Wrs omdat Groundspeak het de taak van de CO vindt om de provincie goed in te stellen. Ik heb zelf ooit bij GS aangekaart dat er nog caches op Curacao zijn die als land "Netherlands Antilles" hebben, en of zij dat konden veranderen in Curacao. Antwoord van GS: dat moet de CO zelf aanpassen. Tja, dat gaat niet lukken omdat de betreffende CO's niet meer actief zijn. Daardoor zal ik dus altijd een niet meer bestaand land in mijn statistieken hebben haha.

Link to comment

Wrs omdat Groundspeak het de taak van de CO vindt om de provincie goed in te stellen. Ik heb zelf ooit bij GS aangekaart dat er nog caches op Curacao zijn die als land "Netherlands Antilles" hebben, en of zij dat konden veranderen in Curacao. Antwoord van GS: dat moet de CO zelf aanpassen. Tja, dat gaat niet lukken omdat de betreffende CO's niet meer actief zijn. Daardoor zal ik dus altijd een niet meer bestaand land in mijn statistieken hebben haha.

 

Als die caches geplaatst zijn ten tijde dat het Nederlandse Antillen heette is er niets mis mee. Dan is het juist een leuk stukje geschiedenis.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...